WEKO3
アイテム
{"_buckets": {"deposit": "ed76cd84-78c2-4728-bda3-f64fa0079397"}, "_deposit": {"created_by": 13, "id": "1892", "owners": [13], "pid": {"revision_id": 0, "type": "depid", "value": "1892"}, "status": "published"}, "_oai": {"id": "oai:nier.repo.nii.ac.jp:00001892", "sets": ["100"]}, "author_link": ["1935"], "item_10002_biblio_info_7": {"attribute_name": "書誌情報", "attribute_value_mlt": [{"bibliographicIssueDates": {"bibliographicIssueDate": "2022-03-31", "bibliographicIssueDateType": "Issued"}, "bibliographicPageEnd": "42", "bibliographicPageStart": "29", "bibliographicVolumeNumber": "151", "bibliographic_titles": [{"bibliographic_title": "国立教育政策研究所紀要"}]}]}, "item_10002_identifier_registration": {"attribute_name": "ID登録", "attribute_value_mlt": [{"subitem_identifier_reg_text": "10.57567/00001864", "subitem_identifier_reg_type": "JaLC"}]}, "item_10002_publisher_8": {"attribute_name": "出版者", "attribute_value_mlt": [{"subitem_publisher": "国立教育政策研究所"}]}, "item_10002_source_id_11": {"attribute_name": "書誌レコードID", "attribute_value_mlt": [{"subitem_source_identifier": "AA11529013", "subitem_source_identifier_type": "NCID"}]}, "item_10002_source_id_9": {"attribute_name": "ISSN", "attribute_value_mlt": [{"subitem_source_identifier": "1346-8618", "subitem_source_identifier_type": "ISSN"}]}, "item_creator": {"attribute_name": "著者", "attribute_type": "creator", "attribute_value_mlt": [{"creatorNames": [{"creatorName": "宮野, 尚"}], "nameIdentifiers": [{"nameIdentifier": "1935", "nameIdentifierScheme": "WEKO"}]}]}, "item_files": {"attribute_name": "ファイル情報", "attribute_type": "file", "attribute_value_mlt": [{"accessrole": "open_date", "date": [{"dateType": "Available", "dateValue": "2022-09-28"}], "displaytype": "detail", "download_preview_message": "", "file_order": 0, "filename": "151_xa01.pdf", "filesize": [{"value": "1.5 MB"}], "format": "application/pdf", "future_date_message": "", "is_thumbnail": false, "licensetype": "license_free", "mimetype": "application/pdf", "size": 1500000.0, "url": {"label": "151_xa01", "url": "https://nier.repo.nii.ac.jp/record/1892/files/151_xa01.pdf"}, "version_id": "77fc14cd-8064-4e5f-85be-1303d9cc5622"}]}, "item_language": {"attribute_name": "言語", "attribute_value_mlt": [{"subitem_language": "jpn"}]}, "item_resource_type": {"attribute_name": "資源タイプ", "attribute_value_mlt": [{"resourcetype": "departmental bulletin paper", "resourceuri": "http://purl.org/coar/resource_type/c_6501"}]}, "item_title": "ウィネトカ・プランにおける小中連携カリキュラム開発の態勢", "item_titles": {"attribute_name": "タイトル", "attribute_value_mlt": [{"subitem_title": "ウィネトカ・プランにおける小中連携カリキュラム開発の態勢"}, {"subitem_title": "Collaborative curriculum development by elementary and junior high schools in the Winnetka Plan", "subitem_title_language": "en"}]}, "item_type_id": "10002", "owner": "13", "path": ["100"], "permalink_uri": "https://doi.org/10.57567/00001864", "pubdate": {"attribute_name": "公開日", "attribute_value": "2022-09-28"}, "publish_date": "2022-09-28", "publish_status": "0", "recid": "1892", "relation": {}, "relation_version_is_last": true, "title": ["ウィネトカ・プランにおける小中連携カリキュラム開発の態勢"], "weko_shared_id": -1}
ウィネトカ・プランにおける小中連携カリキュラム開発の態勢
https://doi.org/10.57567/00001864
https://doi.org/10.57567/000018645baaa10c-da0a-4cf7-9f38-ac1517bf08bb
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
![]() |
|
Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2022-09-28 | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | ウィネトカ・プランにおける小中連携カリキュラム開発の態勢 | |||||
タイトル | ||||||
言語 | en | |||||
タイトル | Collaborative curriculum development by elementary and junior high schools in the Winnetka Plan | |||||
言語 | ||||||
言語 | jpn | |||||
資源タイプ | ||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||
ID登録 | ||||||
ID登録 | 10.57567/00001864 | |||||
ID登録タイプ | JaLC | |||||
著者 |
宮野, 尚
× 宮野, 尚 |
|||||
書誌情報 |
国立教育政策研究所紀要 巻 151, p. 29-42, 発行日 2022-03-31 |
|||||
出版者 | ||||||
出版者 | 国立教育政策研究所 | |||||
ISSN | ||||||
収録物識別子タイプ | ISSN | |||||
収録物識別子 | 1346-8618 | |||||
書誌レコードID | ||||||
収録物識別子タイプ | NCID | |||||
収録物識別子 | AA11529013 |